Публікація:
Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorВажовська, К. І.uk
dc.date.accessioned2018-12-15T09:32:33Z
dc.date.available2018-12-15T09:32:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКітченко О. М. Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави / О. М. Кітченко, К. І. Важовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 188-189.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39015
dc.language.isouk
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectканали збуту товаруuk
dc.subjectринок кавиuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectsamplingen
dc.titleSampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кавиuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Kitchenko_Sampling_yak_element_2018.pdf
Розмір:
602.91 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: