Публікація:
Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавничий дім "Гельветика"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, торгівельна марка, мережевий бізнес, рестайлінг, редизайн, репозиціонування

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів / О. М. Кітченко // Сучасні можливості забезпечення розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 21 березня 2020 р. / заг. ред.: М. М. Палінчак [та ін.] ; Ужгород. нац. ун-т. – Ужгород : ВД Гельветика, 2020. – С. 128-130.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в