Публікація: Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів
Дата
2020
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Видавничий дім "Гельветика"
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, торгівельна марка, мережевий бізнес, рестайлінг, редизайн, репозиціонування
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів / О. М. Кітченко // Сучасні можливості забезпечення розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 21 березня 2020 р. / заг. ред.: М. М. Палінчак [та ін.] ; Ужгород. нац. ун-т. – Ужгород : ВД Гельветика, 2020. – С. 128-130.