Публікація:
Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавничий дім "Гельветика"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів / О. М. Кітченко // Сучасні можливості забезпечення розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 21 березня 2020 р. / заг. ред.: М. М. Палінчак [та ін.] ; Ужгород. нац. ун-т. – Ужгород : ВД Гельветика, 2020. – С. 128-130.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в