Публікація:
Оптимізація організаційної структури маркетингової служби промислового підприємства

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У роботі розглядаються роль служби маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних ринкових умовах, основні форми структурної організації служби маркетингу на підприємстві, а також на прикладі українського промислового підприємства розглядається існуюча служби маркетингу та пропонуються заходи щодо її оптимізації.
The paper examines the role of the marketing service in the management of marketing activity at the enterprise in the current market conditions, the main forms of structural organization of marketing service at the enterprise, as well as on the example of Ukrainian industrial enterprise is considered the existing service marketing and proposes measures for its optimization.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, управління маркетингом, організаційна структура, ринок, споживачі, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Шаповалова Ю. В. Оптимізація організаційної структури маркетингової служби промислового підприємства / Ю. В. Шаповалова, М. В. Мірошник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 26. – С. 126-132.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced