Публікація:
Класифікація методів оцінки бренду підприємства

dc.contributor.authorГоровий, Дмитро Анатолійовичuk
dc.contributor.authorПриходько, Дар'я Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2018-10-30T08:55:05Z
dc.date.available2018-10-30T08:55:05Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractУ статті узагальнено наукові підходи до оцінки вартості бренду підприємства. Удосконалено сучасну класифікацію методів оцінки бренду підприємства за рахунок уведення нової класифікаційної групи – гібридних методів оцінки, які містять у собі риси декількох підходів одночасно (або які важко віднести однозначно до якоїсь однієї групи). Це дозволяє виокремити ті з методів оцінки, які містять певну рису, що є невластивою для традиційних груп методів: витратного, доходного та ринкового. Також у роботі узагальнено та оптимізовано кількість методів по кожній групі за рахунок поєднання однакових методів (методів з однаковими принципами обчислення вартості бренду). За результатами огляду розглянутих методик визначено неможливість їх використання в динаміці (тобто необхідність обрахунку кожен раз вартості бренду спочатку при зміні певного параметра). Тому в роботі запропоновано ідею про створення узагальнюючої загальноприйнятної методики для всіх підприємств України, яка б дозволяла визначити як поточну, так і перспективну вартість бренду (яка може виникнути при зміні певного параметру).uk
dc.description.abstractThe scientific approaches to the enterprise brand value assessment are generalized in the article. Existing classification of the enterprise brand estimation methods is improved at the expense of entering the new classification group - hybrid methods of an estimation which comprise lines of several approaches simultaneously (or which are difficult for referring univalently to any group). It allows to select those from estimation methods that contain certain line which is unusual for traditional groups of methods: account, profitable and market. Also in work the amount of methods on each group is generalized and optimized at the expense of the unity of identical methods (methods with identical calculation principles of cost of a brand). By results of the considered techniques review the impossibility of their use in dynamics is specified (i.e. there is a necessity of calculationof the cost of a brand each time from the very beginning concerning parameter change). Therefore it is offered in the work the idea about the generalizing technique creation for all enterprises of Ukraine which would allow to specify both flowing, and perspective brand cost (which can arise at change of certain parameter).en
dc.identifier.citationГоровий Д. А. Класифікація методів оцінки бренду підприємства / Д. А. Горовий, Д. О. Приходько // Економічний аналіз : зб. наук. пр. – Тернопіль : Економічна думка, 2013. – Т. 13. – С. 247-253.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38147
dc.language.isouk
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectметоди оцінкиuk
dc.subjectвартість брендуuk
dc.subjectнематеріальний активuk
dc.subjectbranden
dc.subjectestimation methodsen
dc.subjectbrand costen
dc.subjectintangible asseten
dc.titleКласифікація методів оцінки бренду підприємстваuk
dc.title.alternativeEnterprise brand estimation methods classificationen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
2013_Horovyi_Klasyfikatsiia_metodiv.pdf
Розмір:
957.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: