Публікація:
Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-19T10:19:19Z
dc.date.available2014-02-19T10:19:19Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractУдосконалено класифікацію стратегій інформаційної взаємодії за додатковими ознаками. Вони дають можливість охарактеризувати стратегію інформаційної взаємодії промислового підприємства у відповідності до його місця серед інших учасників ринку. Розроблено методичний підхід до формування стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства з партнерами і споживачами, відповідно до запропонованої класифікації здійснена структуризація стратегій інформаційної взаємодії шляхом позиціонування запропонованих стратегій у тривимірному просторі, який базується на трьох складових: конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості його партнерів щодо співпраці з ним та готовності споживачів до споживання продукції цього підприємства.uk
dc.description.abstractImproved classification of strategies of information interaction (exchange) for additional features. They give possibility to characterize the interaction of information strategy for industrial enterprises according to its place among other market participants. Methodical approach was developed for formation of strategies of information interaction for industrial enterprises with partners and customers, according to the proposed classification was made the structuring strategies of information interaction from position of proposed strategies in three-dimensional space, which based on three components: competitiveness, attractiveness of its business partners to cooperate with him and willingness of consumers to consume products of this enterprise.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Наук. вісник БДФА. Економічні науки : зб. наук. пр. – Чернівці : Технодрук. – 2009. – Вип. 4 (17).uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4264
dc.language.isouk
dc.publisherБуковинська державна фінансова академіяuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectпростір тривимірнийuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпривабливість бізнесоваuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.subjectготовність споживачаuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.titleМетодичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Metodychne zabezpechennia_2009.pdf
Розмір:
330.63 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: