Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання зібрання

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 535
  • Документ
    Оцінка інвестиційної привабливості країни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Чечіль, О. В.; Харченко, Алла Олександрівна
  • Документ
    Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2018) Атаманюкова, О. В.; Райко, Діана Валеріївна
  • Документ
    Взаємодія учасників електронних торгів при роботі з "Електронною торговою системою"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Документ
    Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023-11-24) Заруба, Віктор Яковлевич; Чмерук, Тарас Ю.
    Для сучасного виробничого підприємства, здатність адаптуватися та залишатися на крок попереду має першочергове значення для виживання на ринку. У зв’язку з технологічним прогресом, зростанням глобальної конкуренції, зміною вимог споживачів, і як результат –коливаннями пропиту, виробники стикаються з безпрецедентними проблемами при плануванні виробництва. Однак, маючи правильні стратегії, вони можуть перетворити ці виклики на можливості для зростання та ефективності .
  • Документ
    Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання розділів з фахового тренінгу (випускної кваліфікаційної (дипломної) роботи або для підготовки до випускного кваліфікаційного іспиту та підготовки бази до самостійної професійної діяльності. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Документ
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Документ
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 року навчання)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 р.)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання розділу фахового тренінгу (випускної кваліфікаційної (дипломної) роботи) або для підготовки до випускного кваліфікаційного іспиту та підготовки бази до самостійної професійної діяльності. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Документ
    Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Заруба, Віктор Яковлевич; Чмерук, Тарас
    Однією з актуальних проблем менеджменту є управління виробничими ресурсами підприємств із метою забезпечення їх збалансованості з попитом. Підвищення ефективності планування виробництва за рахунок розвитку його маркетингового інформаційно-аналітичного забезпечення потребує наступних заходів: - створення організаційно-методичного забезпечення планування виробництва як загально функціонального завдання менеджменту підприємства; - удосконалення концептуальних моделей оптимізації обсягів виробництва в умовах неповністю визначених обсягів майбутніх замовлень на продукцію підприємства; - розробка методів дослідження попиту і прогнозування його обсягу як неповністю визначеної величини; - дослідження критеріїв вибору обсягів виробництва з урахуванням суб'єктивних переваг осіб, що приймають рішення, відносно існуючих ризиків і вигід.
  • Документ
    Вплив прогнозів на поведінку агентів соціально-економічних систем
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Заруба, Віктор Яковлевич
    Особливість прогнозів соціально-економічних явищ полягає в тому, що на їх засадах цих прогнозів здійснюють свою діяльність різноманітні агенти соціально-економічних систем (їх підсистеми і елементи). Кожний агент, який приймає рішення на засадах прогнозу, намагається запобігти виникненню ситуацій, які носять для нього негативний характер, і збільшити імовірність реалізації позитивного для себе прогнозу. Це може приводити, зокрема, до самореалізації прогнозу або до його повного нездійснення. У багатьох публікаціях прогнозування розглядають як один з різновидів інформаційного управління, у якому агенту надається інформація про ситуацію, орієнтуючись на яку агент нібито самостійно обирає лінію своєї поведінки.
  • Документ
    Risk management models in operative planning at an industrial enterprise
    (Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc., USA, 2020-10-06) Zaruba, Viktor; Parfentenko, Iryna
    The subject of the study was the situation of operational planning of production of an industrial company in the face of random fluctuations in the current demand for its products. It is shown that in this situation there are loss risks that depend on the decisions made during operational planning. A model of the planning situation is developed for the case when the volume of orders for products for one period of time is described by a random variable with stationary statistical characteristics. The effectiveness of decisions made was estimated by the average economic effect per unit of time over an infinite time interval. The planning situation model was used to conduct a comparative analysis of the effectiveness of various operational planning policies.
  • Документ
    Уровни рефлексии управления ситуациями бизнес деятельности
    (Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця, 2020) Заруба, Виктор Яковлевич; Парфентенко, Ирина Анатольевна
    Под рефлексией будем понимать форму теоретической деятельности человека, направленной на осмысление собственных действий и их законов. В основу представлений о действиях и деятельности в целом закладывается понятие ситуации активности. Ситуация активности – это абстрактный образ, объединяющий представления об организации как о субъекте активности, о её среде и отношениях между ними. Организация представляется в двух аспектах: как лицо (индивид или группа), принимающее решения для достижения определённых целей, и как ресурсы, которыми это лицо имеет возможность распоряжаться. Все блага субъекта активности рассматриваются с той точки зрения, что они выполняют в процессе деятельности функции ресурсов. Таким образом, организация представляется как система управления (1-го уровня рефлексии), в которой лицо, принимающее решения, является управляющей подсистемой, а ресурсы – управляемой подсистемой.
  • Документ
    Use of digital technologies in marketing
    (2023) Raiko, Diana; Salionovych, L. M.
  • Документ
    Automation of marketing activities of the enterprise
    (2023) Drepin, Ivan; Raiko, Diana
  • Документ
    Розробка рекламної кампанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Зацаринний, Владислав Миколайович; Райко, Діана Валеріївна
  • Документ
    Використання новітніх комунікаційних технологій у діяльності підприємства сфери послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Олешко, М. І.; Харченко, Алла Олександрівна