Публікація:
Маркетингові стратегії розвитку міжнародних бізнес-структур

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

міжнародні підприємства, цільовий ринок, споживачі, конкурентні переваги, цифровий маркетинг, ІТ-технології

Бібліографічний опис

Маркетингові стратегії розвитку міжнародних бізнес-структур / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2020 р. = Marketing and digital technologies : coll. of materials 4th Intern. sci. practical conf., September 24-25, 2020. – Одеса : ТЕС, 2020. – С. 65-66.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в