Публікація:
Проблеми маркетингу дитячих товарів та дитячих брендів в Україні

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В даній статті розглядаються особливості маркетингу орієнтованого на дітей. Проводиться аналіз проблем маркетингу дитячих товарів та українських дитячих брендів.
In this article the features of marketing targeted at children. An analysis of marketing problems of children's goods and Ukrainian children's brands.

Опис

Ключові слова

сучасні діти, вітчизняні виробники, український ринок, купівельна спроможність, покоління, сімейні покупки

Бібліографічний опис

Луценко К. О. Проблеми маркетингу дитячих товарів та дитячих брендів в Україні / К. О. Луценко, О. П. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 26. – С. 122-126.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в