Публікація:
Особливості формування комплексу маркетингу для продуктів дитячого харчування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Калугін І. Ю. Особливості формування комплексу маркетингу для продуктів дитячого харчування / І. Ю. Калугін, О. М. Нащекіна // VII Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : матеріали конф., 26-28 березня 2013 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Л. Л. Товажнянський [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2013.. – С. 203-204.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в