Публікація: Особливості формування комплексу маркетингу для продуктів дитячого харчування
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Калугін І. Ю. Особливості формування комплексу маркетингу для продуктів дитячого харчування / І. Ю. Калугін, О. М. Нащекіна // VII Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : матеріали конф., 26-28 березня 2013 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Л. Л. Товажнянський [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2013.. – С. 203-204.
