Публікація:
Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2017-02-15T11:36:25Z
dc.date.available2017-02-15T11:36:25Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractНеобхідність поглиблення методологічних основ вдосконалення ціноутворення в умовах коливань ринкової кон’юнктури обумовили вибір даної теми дослідження. Виходячи з цього, метою дослідження є проведення теоретичного аналізу ціни як економічної категорії ринкової економіки; дослідження впливу політики ціноутворення на дохід компанії, формування ціни, орієнтованої на маркетинг. Методологічну основу дослідження становлять загальнонаукові прийоми досліджень і спеціальні методи, що ґрунтуються на сучасних наукових засадах управлінської, економічної та споріднених з ними наук. Встановлення цін є єдиним компонентом маркетингу, який безпосередньо визначає дохід; усі інші збільшують витрати. Цінові рішення мають великий вплив на короткострокову та довгострокову прибутковість компанії. Довгострокове підтримання максимально високих цін можливо досягнути тільки при наявності вигоди для споживача. Вибір оптимальної методики ціноутворення здійснюється в залежності від можливостей компанії та поставлених цілей бізнесу. Отримані результати досліджень можуть бути застосовані маркетологами, що займаються дослідженнями в галузі споживчих ринків, а також при прийнятті рішень у процесі управління маркетингом та під час формування подальших стратегій розвитку підприємства. Проведені дослідження є підґрунтям для вирішення практичних проблем щодо формування ціни, орієнтованої на маркетинг.uk
dc.description.abstractThe need for detailization of methodological bases for improving the pricing against the background of fluctuating market conditions determined the choice of the topic for research. Accordingly, the article is aimed at conducting a theoretical analysis of price as an economic category of market economy; studying the influence of price policy on company's revenue and the marketing-oriented pricing. Methodological basis consists of general scientific research techniques and special techniques based on management, economics and related sciences. Pricing is the only component of marketing, which directly determines the income. Pricing decisions have a big impact on both short-term and long-term profitability of company. A long-term keeping up of the highest possible prices can be achieved only if there is a benefit to the consumer. Selection of the optimal pricing methodology is carried out depending on the capabilities of company and its business goals. The obtained results can be applied by marketers, who research in the field of consumer markets, as well as for decision-making in the marketing control process and for generating further development strategies of enterprise. The carried out studies are the basis for practical solutions in pricing policy, which is focused on marketing.en
dc.identifier.citationКучіна С. Е. Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. – 2015. – № 3. – С. 292-297.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27214
dc.language.isouk
dc.publisherВД "ІНЖЕК"uk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectстратегія ціноутворенняuk
dc.subjectметоди ціноутворенняuk
dc.subjectpriceen
dc.subjectpricingen
dc.subjectpricing strategyen
dc.subjectpricing methodsen
dc.titleМаркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компаніїuk
dc.title.alternativeMarketing Policy of Pricing: Analysis and Impact on Company's Revenueen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2015_Kuchina_Marketynhova_polityka.pdf
Розмір:
368.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: