Публікація: Особливості бренд-менеджменту
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент, споживач, бренд, підприємство, система виробничіх відносин
Бібліографічний опис
Іващенко Є. А. Особливості бренд-менеджменту / Є. А. Іващенко, А. В. Івахненко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 185-186.