Публікація:
Інноваційні технології в економіці та менеджменті персоналу туристичного підприємства

dc.contributor.authorГармаш, Сергій Володимировичuk
dc.contributor.authorПроскурня, Олена Михайлівнаuk
dc.contributor.authorМаслак, Марія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorДолина, Ірина Володимирівнаuk
dc.contributor.authorПопов, Микола Олексійовичuk
dc.date.accessioned2020-01-24T11:53:51Z
dc.date.available2020-01-24T11:53:51Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття інноваційних технологій в сфері управління персоналом сучасних організацій. Визначено основні фактори-каталізатори, що викликають необхідність впровадження інноваційних підходів в управлінні персоналом. Особлива увага приділяється інноваційним технологіям, затребуваним для різних сфер управління персоналом компанії, а також ресурсів і ризиків, без урахування яких отримання позитивних результатів від впровадження інноваційних технологій в управління персоналом буде складним. В статті проаналізовано основні методи управління персоналом, представлені в працях вітчизняних та закордонних вчених. Зазначено про необхідність пошуку інноваційних методів управління персоналом як стратегічним ресурсом підприємств індустрії гостинності в сучасних умовах господарювання. Запропоновано ряд методів активізації творчості та пошуку інноваційних ідей серед персоналу з метою диверсифікації послуг підприємств індустрії гостинності та підвищення їх конкурентоспроможності. Зроблено висновки щодо необхідності переходу на нове бачення ролі працівників в діяльності сервісних організацій і пошуку методів активізації їх потенціалу. Сьогодні, як данина моді, поширюються терміни іноземного походження. Одним з них є коучинг. Коучинг стає модним, не існує його однозначного сприйняття в Україні. Багато людей вважать коучинг звичайним тренінгом або прсихотерапією, наставництвом. Коучинг – це інструмент для оптимізації людського потенціалу та ефективної діяльності. Як вид менеджменту, коучинг – це цілеспрямований процес розвитку потенціалу співробітників на кожному організаційному рівні, що сприяє максимізації особистої продуктивності та ефективної діяльності всієї організації. В статті доведено, що в умовах ринку результативність господарчої діяльності організації залежить від здатності її персоналу адекватно реагувати на зміни внутрішнього та зовнішнього середовищ. Ступінь такої реакції залежить, перш за все, від певних людей, їхніх знань, досвіду, вмінь, мотивації, здатності вирішувати поточні проблеми. Якщо коучинг, як вид менеджменту – це цілеспрямований процес розвитку потенціалу співробітників на кожному організаційному рівні, що сприяє максимізації особистої продуктивності та ефективної діяльності всієї організації, а НЛП - методологія ефективної комунікації, яка має практичне спрямування з швидким досягненням ефективних результатів, то слід зазначити, що застосування інноваційних технологій у менеджменті та управлінні персоналом є дієвим засобом розвитку як особистості, так і організації (підприємства) в цілому, а впровадження накопиченого досвіду на вітчизняних підприємствах є доцільним з точки зору ефективного розвитку в умовах швидкозмінного зовнішнього та внутрішнього середовищ.uk
dc.description.abstractThe article deals with the concept of innovative technologies in the field of personnel management of modern organizations. The main factors-catalysts, which cause necessity of introduction of innovative approaches in personnel management are determined. Particular attention is paid to the innovative technologies demanded for various areas of company management, as well as resources and risks, without which it would be diff icult to obtain positive results from the introduction of innovative technologies in human resources management. The article analyzes the basic methods of personnel management, presented in the works of domestic and foreign scientists. The necessity of search of innovative methods of perso nnel management as a strategic resource of enterprises of the hospitality industry in modern conditions of management is mentioned. A number of methods of activating creativity and finding innovative ideas among the personnel are offered for the purpose of diversification of services of com panies of the hospitality industry and increasing their competitiveness. Conclusions are made on the need to move to a new vision of the role of employ ees in the activities of service organizations and the search for methods to enhance their potential. Today, as a tribute to the fashion, the terms of foreign origin apply. One of them is coaching. Coaching is becoming fashionable, there is no unequivocal perception in Ukraine. Many people consider coaching to be the usual training or praxotherapy, mentoring. Coaching is a tool for optimizing human potential and effective activities. As a kind of management, coaching is a purposeful process of developing the potential of employees at each organizational level, which helps to maximize personal pr oductivity and effective performance throughout the organization. It is proved in the article that in the market conditions the effectiveness of the organization's economic activity depends on the ability of its personnel to respond adequately to changes in the internal and external env ironment. The degree of such a reaction depends, above all, on certain people, their knowledge, experience, skills, motivation, ability to solve current problems. If coaching, as a type of management, is a purposeful process of developing the potential of employees at each organizational level, which contributes to maximizing personal productivity and effective performance throughout the organization, and NLP is an effective communication methodology that has a practical ori entation with the rapid achievement of effective results, that the application of innovative technologies in management and personnel management is an effective means of development both of individuals and organizations (enterprises) inyl and implementation experience in domestic enterpr ises is appropriate to the efficient development in a rapidly changing external and internal environment.en
dc.identifier.citationІнноваційні технології в економіці та менеджменті персоналу туристичного підприємства / С. В. Гармаш [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 2. – С. 93-100.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2019.2.93
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5471-379X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3507-5497
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0925-5224
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44017
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectнавчання і розвиток персоналуuk
dc.subjectмотивація персоналуuk
dc.subjectpersonnel training and developmenten
dc.subjectmotivation of personnelen
dc.titleІнноваційні технології в економіці та менеджменті персоналу туристичного підприємстваuk
dc.title.alternativeInnovative technologies in economy and personnel management of the tourist enterpriseen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2019_2_EN_Harmash_Innovatsiini.pdf
Розмір:
697.43 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: