Публікація:
Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorСкляр, Дар'я Дмитрівнаuk
dc.date.accessioned2022-09-28T13:14:23Z
dc.date.available2022-09-28T13:14:23Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractВ статті розглянуто загальні складові моделі застосування комплексу міжнародного маркетингу (фінансова; споживацька, бізнес – процесна, нематеріальна складова), які становлять основу формування загальної стратегії міжнародного маркетингу та соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу тощо. Обґрунтовано застосування традиційних профілів міжнародного маркетингу, їх подальший розвиток та адаптація до ринкових умов певної країни – партнера міжнародних економічних відносин виступить запорукою інформаційної обізнаності українських підприємців щодо потреб цільових споживачів як на ринках цих країн, так й світовому ринку в цілому, що дозволить формувати та реалізовувати оптимальну товарно – асортиментну політику задоволення цього попиту. Деталізовано складові експорту та імпорту зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу та визначено, що зовнішньо – економічна діяльність суб’єктів господарювання за 2018 – 2020 роки має негативний баланс як за екпортом й імпортом товарів, так й послуг в тому числі. Визначено стратегічні профілі міжнародного маркетингу з подальшою розробкою напрямків формування стратегії, впровадження та розвиток якої забезпечить ефективність нарощування економічного потенціалу країни шляхом розширення ЗЕД та включення її суб’єктів до глобального процесу створення доданої вартості. Систематизовано основні складові стратегічного профілю міжнародних компаній.uk
dc.description.abstractThe article considers the general components of the model of application of the complex of international marketing, namely: financial; consumer, business - process and intangible components, which form the basis for the formation of the overall strategy of international marketing and social responsibility of international business entities, etc. The application of traditional profiles of international marketing, their further development and adaptation to the market conditions of a certain country - a partner of international economic relations has been substantiated will act as a guarantee of information awareness of Ukrainian entrepreneurs about the needs of target consumers both in the markets of these countries and in the global market as a whole, which will make it possible to form and implement an optimal product and assortment policy to meet this demand. The components of exports and imports of foreign economic activity of international business entities are detailed and it is determined that the foreign economic activity of economic entities for 2018-2020 has a negative balance on both exports and imports of goods and services, including. The strategic profiles of international marketing are determined with further development of the algorithm of such strategy, the implementation and development of which will ensure the effectiveness of building the economic potential of the country by expanding foreign economic activity and including its actors in the global process of value added. The main components of the strategic profile of international companies are systematized.en
dc.identifier.citationМірошник М. В. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи / М. В. Мірошник, О. М. Кітченко, Д. Д. Скляр // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – № 1. – С. 41-45.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2022.1.41
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58239
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectстратегічні профіліuk
dc.subjectбізнес процесиuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectforeign economic activityen
dc.subjectexporten
dc.subjectimport strategic profilesen
dc.subjectbusiness processesen
dc.subjectmarketing complexen
dc.titleМіжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективиuk
dc.title.alternativeInternational marketing of foreign economicactivities of enterprises: theory, practice, prospectsen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2022_1_EN_Miroshnyk_Mizhnarodnyi_marketynh.pdf
Розмір:
631.23 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: