Публікація:
Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект

dc.contributor.authorСтригуль, Антон Андрійовичuk
dc.contributor.authorСтригуль, Лариса Станіславівнаuk
dc.date.accessioned2019-06-20T12:57:57Z
dc.date.available2019-06-20T12:57:57Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractСтрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.uk
dc.identifier.citationСтригуль А. А. Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2343-4234
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41767
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectтаргетована рекламаuk
dc.subjectсоціальний маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleСучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспектuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication679152c1-f302-4a8d-8cec-fbaf1c4c3fbe
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery679152c1-f302-4a8d-8cec-fbaf1c4c3fbe

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2019_Stryhul_Suchasni_INTERNET.pdf
Розмір:
405.66 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: