Публікація:
Динамічне ціноутворення як стратегія адаптації виробничих підприємств до коливань попиту на насичених ринках

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, фінанси, конкурентоспроможність, маркетинг, ціноутворення, ринкові відносини

Бібліографічний опис

Оборіна А. Ю. Динамічне ціноутворення як стратегія адаптації виробничих підприємств до коливань попиту на насичених ринках [Електронний ресурс] / А. Ю. Оборіна, Т. Ю. Чмерук, В. Я. Заруба // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 382-383. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83901.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в