Публікація: Психологія реклами
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
психологічні механізми, рекламні повідомлення, рекламне звернення, психологія сприйняття, поведінка покупця, асоціативне мислення людини, маніпулювання підсвідомістю, емоції, психологічний вплив, загальна психологія, соціальна психологія
Бібліографічний опис
Девиченко А. М. Психологія реклами / А. М. Девиченко, О. М. Кітченко // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 25-27.