Публікація:
Підходи до аналізу цільової аудиторії та її сегментація за різними показниками

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові інструменти, сучасні технології, аналіз демографічних ознак, потенційний споживач, використання аналітичних ресурсів, цільовий клієнт

Бібліографічний опис

Пономаренко В. В. Підходи до аналізу цільової аудиторії та її сегментація за різними показниками / В. В. Пономаренко, О. П. Косенко // XIII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 19-22 листопада 2019 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363-364.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в