Публікація: Підходи до аналізу цільової аудиторії та її сегментація за різними показниками
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові інструменти, сучасні технології, аналіз демографічних ознак, потенційний споживач, використання аналітичних ресурсів, цільовий клієнт
Бібліографічний опис
Пономаренко В. В. Підходи до аналізу цільової аудиторії та її сегментація за різними показниками / В. В. Пономаренко, О. П. Косенко // XIII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 19-22 листопада 2019 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363-364.