Публікація:
Визначення поняття привабливості партнерів

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

партнерські відносини, маркетинг, партнерство, послуги

Бібліографічний опис

Гольц Т. А. Визначення поняття привабливості партнерів / Т. А. Гольц, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 25-27.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в