Публікація:
Проблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспекту

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorЄгурнова, Дар'я Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-30T09:17:45Z
dc.date.available2021-06-30T09:17:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспекту / Д. В. Райко, Д. С. Єгурнова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 323.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53309
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectконкурентна пропозиціяuk
dc.subjectпокупецьuk
dc.subjectзацікавленістьuk
dc.titleПроблеми ефективності реклами з точки зору психологічного аспектуuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2019_Raiko_Problemy_efektyvnosti.pdf
Розмір:
230.77 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: