Публікація:
Формування політики розподілу на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено науково-теоретичні основи політики розподілу продукції підприємства, визначено сутність та чинники вибору каналу розподілу. Обгрунтовано необхідність використання в каналі розподілу торгових посередників. Охарактеризовано нові тенденції у процесах формування каналів розподілу.
The nauchno-teoreticheskie bases of policy of distributing of products of enterprise are explored, essence and factors of choice of channel of distribution is definite. The necessity of the use in the channel of distribution of auction mediators is grounded. New tendencies in the processes of forming of channels of distribution are described.

Опис

Бібліографічний опис

Майстро Р. Г. Формування політики розподілу на підприємстві / Р. Г. Майстро, С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 127-133.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в