Публікація:
Особливості існуючих конструкторських видів з'єднань для передачі крутного моменту

dc.contributor.authorОхріменко, Олександр Анатолійовичuk
dc.contributor.authorГлавчева, Юлія Миколаївнаuk
dc.contributor.authorСтарченко, Олена Павлівнаuk
dc.contributor.authorФедоренко, Віталій Сергійовичuk
dc.contributor.authorФу, Хунuk
dc.date.accessioned2023-09-27T13:06:50Z
dc.date.available2023-09-27T13:06:50Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractГоловною метою сучасного машинобудування є виготовлення продукції високої якості з мінімальними капіталовкладеннями та якомога меншими затратами часу, що в той же час супроводжується постійним підвищенням складності геометричних форм деталей і їх точності, високими вимогами до сполучуваних поверхонь і їх властивостей, працездатності складальних виробів та умов їх експлуатації. Елементи шпонкових та шліцьових з'єднань становлять значну частку продукції машинобудування серед великої різноманітності інших виробів. Існує значна група роз'ємних з'єднань, що використовуються для передачі крутного моменту, в яких роз'єм здійснюється за допомогою особливих конструктивних умов збірки. До цієї групи в першу чергу слід віднести шпонкові та шліцьові з'єднання. Це стандартні способи об'єднання, в яких всі конструктивні параметри, матеріали, точність виготовлення та умови експлуатації, а також збірка повністю визначаються державними стандартами. Розглянуті шпонкові та шліцьові з'єднання призначені для передачі крутного моменту від валу до посадженої на нього деталі (шківа, зубчатого колеса та ін.) і навпаки. Перевагами шпонкових з'єднань є їх простота і надійність у експлуатації, але вони ослаблюють вали та маточину шпонковими пазами і викликають концентрацію напруги. Шліцьові з'єднання в порівнянні з шпонковимиі мають велику навантажувальну здатність, краще центрують деталь на валу і дають меншу концентрацію напруги, що підвищує втомну міцність валів, але вони складніші у виробництві.uk
dc.description.abstractThe main goal of modern mechanical engineering is the production of high-quality products with minimal capital investments and as little time as possible, which at the same time is accompanied by a constant increase in the complexity of the geometric shapes of parts and their accuracy, high requirements for mating surfaces and their properties, the performance of assembly products and their operating conditions . elements of splined and splined joints make up a significant share of machine-building products among a wide variety of other products. there is a significant group of plug connections used for torque transmission, in which the plug is made using special design conditions of assembly. this group primarily includes keyed and slotted connections. these are standard methods of joining, in which all structural parameters, materials, manufacturing accuracy and operating conditions, as well as assembly are fully determined by state standards. The considered keyed and splined connections are intended for the transmission of torque from the shaft to the part mounted on it (pulley, gear wheel, etc.) and vice versa. the advantages of key joints are their simplicity and reliability in operation, but they weaken the shafts and the hub with key grooves and cause stress concentration. compared to splined joints, spline joints have a greater load capacity, better center the part on the shaft and give a lower stress concentration, which increases the fatigue strength of the shafts, but they are more difficult to manufacture.en
dc.identifier.citationОсобливості існуючих конструкторських видів з'єднань для передачі крутного моменту / О. А. Охрименко [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технології в машинобудуванні : зб. наук. пр. = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Techniques in a machine industry : col. of sci. papers. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – № 1 (7). – С. 22-28.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2079-004X.2023.1(7).03
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5446-6987
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7991-5411
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/69268
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectшпонкові та шліцьові з'єднанняuk
dc.subjectіснуючи конструкторські видиuk
dc.subjectпередачі крутного моментуuk
dc.subjectнавантажувальна здатністьuk
dc.subjectцентруючи видиuk
dc.subjectkeyed and slotted connectionsen
dc.subjectexisting design typesen
dc.subjecttorque transmissionen
dc.subjectload capacityen
dc.subjectcentering typesen
dc.titleОсобливості існуючих конструкторських видів з'єднань для передачі крутного моментуuk
dc.title.alternativeFeatures of existing construction types of connections for torque transmissionen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationca8ac81f-c3da-4aee-9c9d-08a5ba4b39fd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryca8ac81f-c3da-4aee-9c9d-08a5ba4b39fd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2023_1_TVM_Okhrymenko_Osoblyvosti_isnuiuchykh.pdf
Розмір:
849.87 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.18 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: