Публікація:
Особливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Планета-Прінт"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

COVID-19, управління підприємства, маркетинг, стратегічне управління, стратегічний маркетинг, зовнішні ринки, міжнародний маркетинг, маркетинг-мікс, ринки В2В, ринки В2С, міжнародна маркетингова стратегія, закордонні ринки

Бібліографічний опис

Шевченко М. М. Особливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринок / М. М. Шевченко, Т. Ю. Назарова, І. С. Дяченко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2021 р. / заг. ред. С. А. Меховича ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 28-29.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в