Публікація:
Актуальні проблеми туристичного бренду на прикладі Харківської області

dc.contributor.authorКармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2020-08-28T08:16:33Z
dc.date.available2020-08-28T08:16:33Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractТериторіальна конкуренція змушує враховувати і використовувати фактори і інструменти, що підвищують конкурентоспроможність регіону, в тому числі і за рахунок формування позитивного образу регіону в свідомості споживачів - бренду. Не дивлячись на складнощі теоретичного характеру і проблеми практичної реалізації, фахівці вважають, що в даний час брендинг - важлива складова ефективного управління територіями на будь-якому рівні. Специфіка розвитку регіону вимагає активного застосування сучасних маркетингових інструментів, з урахуванням наявних можливостей і існуючих загроз розвитку. У сучасній літературі відсутнє однозначне розуміння терміна «бренд», а тим більше - «туристський бренд» або «бренд території».uk
dc.identifier.citationКармінська-Бєлоброва М. В. Актуальні проблеми туристичного бренду на прикладі Харківської області [Електронний ресурс] / М. В. Кармінська-Бєлоброва // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : зб. матеріалів 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. = Tourism brand as a factor of formation of a positive image of ukraine in the world market : proc. of the 2nd All-Ukrainian sci.-practical internet conf., February 20, 2020 / Львівський інститут економіки і туризму. − Електрон. текст. дані. − Львів, 2020. − C. 78-80. − Режим доступу: http://www.liet.lviv.ua/redakce/index.php?clanek=3405&slozka=3556&lanG=uk&xuser=, вільний (дата звернення 28.08.2020 р.).uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7978-866X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47861
dc.language.isouk
dc.subjectтериторіальна конкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectтуристський брендuk
dc.subjectбренд територіїuk
dc.subjectрегіональний розвитокuk
dc.subjectякість життяuk
dc.subjectмузейний брендінгuk
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk
dc.titleАктуальні проблеми туристичного бренду на прикладі Харківської областіuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication0821bbb4-5574-451e-946f-f47a20c489ed
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0821bbb4-5574-451e-946f-f47a20c489ed

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Karminska-Belobrova_Aktualni_problemy_2020.pdf
Розмір:
354.2 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: