Публікація: Роль викладача в системі дистанційного навчання
dc.contributor.author | Кухаренко, Володимир Миколайович | uk |
dc.contributor.author | Рибалко, Олена Володимирівна | uk |
dc.contributor.author | Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-04T07:52:13Z | |
dc.date.available | 2017-07-04T07:52:13Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.description.abstract | The article contains information about the tutor’s influence on process of mastering of the knowledge by students in distant training. The levels of tutor’s productive activity are allocated. Besides we have discussed the peculiarities of tutor’s activity while teaching in the distant course. | en |
dc.identifier.citation | Кухаренко В. М. Роль викладача в системі дистанційного навчання / В. М. Кухаренко, О. В. Рибалко, Н. Є. Твердохлєбова // Образование и виртуальность–2004 : материалы 8-й Междунар. конф. Украинской ассоциации дистанционного образования. – Харьков ; Ялта : УАДО, 2004. – С. 270-274. | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-3139-4308 | |
dc.identifier.uri | https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30496 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Украинская ассоциация дистанционного образования | ru |
dc.subject | дистанційні курси | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | електронне навчання | uk |
dc.subject | викладач-тьютор | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.title | Роль викладача в системі дистанційного навчання | uk |
dc.type | Article | en |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | 11007cd7-83f1-469a-a077-b0a2af649f58 | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 11007cd7-83f1-469a-a077-b0a2af649f58 |
Файли
Контейнер файлів
1 - 1 з 1
- Назва:
- Kukharenko_Rol_vykladacha_v_systemi_2004.pdf
- Розмір:
- 174.25 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійна угода
1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 11.23 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: