Публікація: Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
Дата
2013
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding
The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfounding
Опис
Ключові слова
маркетингові технології, краудсорсинг, краудфандиндінг, генерація ідей, мінімізація витрат, інтернет-технології, marketing technology, crowdsourcing, idea generation, cost minimization, Internet technologies
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.