Публікація:
Аналіз методів просування іміджу бренду

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2018-01-18T09:19:13Z
dc.date.available2018-01-18T09:19:13Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання пов’язані з перспективами використання інтернет-брендингу, як одного з напрямів маркетингових комунікацій. Досліджується та ідентифікується поняття брендингу, його різновидів. Особлива увага приділяється розгляду поняття ко-брендингу. Описуються особливості застосування антибрендингу та надаються приклади його використання. Наголошується на необхідності розкрутки бренду з використанням можливостей Інтернет.uk
dc.description.abstractThe article discusses issues related to the prospects of using Internet branding as one of the areas of marketing communications. The methods of brand promotion in different spheres of business are described. The concept of branding and its varieties is explored and identified. Particular attention is paid to the concept of co-branding, its features and principles of implementation. Attention is paid to new areas of brand promotion: touch branding, aroma branding, audio-branding. Features of using anti-branding are described and examples of its use are given. The concept of social responsibility of enterprises for the created products is considered. Examples of the concept of social responsibility in the modern world are given. The emphasis is on the need to promote the brand using the Internet, which is an effective condition for the promotion of the brand. The advantages and disadvantages of Internet branding are given.en
dc.identifier.citationКітченко О. М. Аналіз методів просування іміджу бренду / О. М. Кітченко, С. Е. Кучіна // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 46 (1267). – С. 91-94.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33965
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectко-брендингuk
dc.subjectантибрендингuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectbrandingen
dc.subjectco-brandingen
dc.subjectanti-brandingen
dc.subjectInterneten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectrelationship marketingen
dc.subjectconsumersen
dc.titleАналіз методів просування іміджу брендуuk
dc.title.alternativeAnalysis of methods for promoting the brand imageen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2017_46_Kitchenko_Analiz_metodiv.pdf
Розмір:
299.58 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: