Публікація:
Карта клієнтського шляху як процес взаємодії споживача з брендом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

карта клієнтського шляху, споживачі, бренди, комунікації, клієнтський шлях, інсайти, вплив, інновації, персона клієнта, потреби клієнтів

Бібліографічний опис

Кітченко А. В. Карта клієнтського шляху як процес взаємодії споживача з брендом / А. В. Кітченко, М. В. Мірошник // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 727.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в