Публікація:
Маркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorЛучна, Єлизавета Олексіївнаuk
dc.contributor.authorСтельмухова, Олена Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2016-03-30T10:06:57Z
dc.date.available2016-03-30T10:06:57Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractПроведено аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України, визначено, що за даними ВООЗ Україна займає 61-е місце серед 100 країн: на душу дорослого населення за рік припадає понад 6 л абсолютного спирту. Деталізовано, що, одним із головних напрямкі в державної політики України є збалансована акцизна політика та унормування роздрібної торгівлі горілчаною продукцією заходи щодо вдосконалення контролю над виробництвом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів з метою як зменшення негативного соціального ефекту їх вживання, так й нівелювання існуючого тіньового ринку. Конкретизовані світові та провідні українські бренди горілчаної продукції, з метою вивчення переваг цільової аудиторії даної продукції проведено анкетування її споживачів.uk
dc.description.abstractAn analysis of the retail market of alcoholic beverages in Ukraine, it is determined that according to the WHO Ukraine is the sixty-first place among 100 countries of the world, adult per capita in the year accounted for more than six liters of absolute alcohol. Detailed that in order to reduce the negative social impact of the use of alcoholic beverages, as well as minimizing the existing shadow market. One of the main directions of the state policy of Ukraine is balanced excise policy and regulation of retail beverages, activation of measures to improve control of the production of ethyl alcohol, vodka and distillery products. Fleshed out the world and the leading Ukrainian vodka brands. In order to study the preferences of the target audience of the product carried out a survey of its customers. It was stated that in 2014 the main negative factors for the decline in production of vodka production were: increase of excise duties on alcoholic beverages by 25% (h June 1, 2014 p. Increase in excise tax to 56.42 USD. / 1 liter of 100% alcohol to 70.53 USD. / 1 liter of 100% alcohol); the rising cost of raw materials; increasing the minimum retail price (from the beginning of 2015 the prices for vodka production increased on average by 8-10%).en
dc.identifier.citationМірошник М. В. Маркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України / М. В. Мірошник, Є. О. Лучна, О. О. Стельмухова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 59 (1168). – С. 43-47.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20580
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectроздрібні торгівельні підприємстваuk
dc.subjectгорілчана продукціяuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectукраїнські брендиuk
dc.subjectUkrainian brandsen
dc.subjectconsumersen
dc.titleМаркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції Україниuk
dc.title.alternativeRetail marketing analysis alcohol market of Ukraineen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2015_59_Miroshnyk_Marketynnhovyi.pdf
Розмір:
775.21 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: