Публікація:
Глобалізація в міжнародному туризмі

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Глобалізація світової економіки, вплинула і на розвиток туристичного сектору. Сучасний туризм відкриває особливості масового туристичного продукту разом із його стандартизацією та серійним виробництвом, спеціалізацією та різноманітністю його пропозицій, а також із сучасним продажем та рекламою, часто віртуальною. Розвиток світової економіки туризму є результатом задоволення людських потреб, починаючи з потреби на відпочинок та дозвілля, відновлення фізичних сил, споживацьких потреб і закінчуючи розумовими потребами: новий досвід, сприйняття та пізнання. Було визначено поняття глобалізації, що це є сукупність процесів інтенсифікації економічних, політичних, соціокультурних відносин, що розгортаються поверх державних кордонів. Систематизовано статистичну інформацію, яка є невід’ємним доказом розвитку глобалізації в міжнародному туризмі. Виявлено проблеми, які існують на сучасному етапі розвитку міжнародного туризму та процесів глобалізації. Систематизовано основні риси процесу глобалізації бізнесу. Визначено значення процесу глобалізації для розвитку міжнародного туризму. Розглянуто процес утворення глобальних туристських об’єднань. Подано поняття турпродукту та місце ТНК в міжнародному туризмі. Турпродукт, як відомо, представляє комплекс послуг, що надаються туристу, і часто споживається за кордоном. Глобалізацію в туризмі можна визначити як процес різкого посилення туристичних потоків, а також потоків послуг, капіталу, інформації та технологій, як правило, не потрапляють під регулювання національних урядів. Глобалізація має довготривалий характер, а її рушійною силою є, перш за все, революція у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, лібералізація ринків і загострення міжнародної конкуренції.
The globalization of the global economy also influenced the development of the tourism sector. Modern tourism opens the peculiarities of the mass tourist product along with its standardization and serial production, the specialization and variety of its offers, as well as with modern sales and advertising, often virtual. The development of the world economy of tourism is the result of satisfaction of human needs, from the need for rest and leisure, the restoration of physical strength, consumer needs and ending with mental needs: new experience, perception and knowledge. The concept of globalization was defined, this combination of processes of intensification of economic, political, socio-cultural relations, unfolding floor of state borders. Statistical information is systematized, which is an inalienable proof of the development of globalization in international tourism. The problems that exist at the present stage of the development of international tourism and the processes of globalization are revealed. The main features of the process of globalization of business are systematized. The importance of the globalization process for the development of international tourism has been determined. The process of formation of global tourist associations is considered. The concept of tourist products and the place of TNCs in international tourism is presented. Tourist products are known to represent a complex of services to tourists, and are often consumed abroad. Globalization in tourism can be defined as a process of sharpening the flow of tourism flows, as well as flows of services, capital, information and technology, as a rule, do not fall under the control of national governments. Globalization has a long-term character, and its driving force is, first of all, the revolution in the field of information and communica tion technologies, market liberalization and the exacerbation of international competition.

Опис

Ключові слова

туризм, розвиток, турпродукт, subject, state regulation, food security

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Глобалізація в міжнародному туризмі / В. О. Матросова, І. О. Новік, Н. М. Шматько // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Economic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 23. – С. 92-96.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в