Публікація: Тенденції розвитку міжнародних маркетингових комунікацій підприємства
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
міжнародні маркетингові комунікації, діджиталізація, штучний інтелект, автоматизація, персоналізація, маркетингові заходи
Бібліографічний опис
Смагло К. І. Тенденції розвитку міжнародних маркетингових комунікацій підприємства / К. І. Смагло, А. Б. Зубкова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 267-268.