Публікація: Оцінювання методів просування медичного діагностичного обладнання
Дата
2013
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Пропонуються дослідження методів просування ультразвукового обладнання, здобутих у результаті вивчення стратегії фірми «Радмір». Зроблено висновки щодо динаміки обсягів експорту товарів під впливом впровадження розглянутих методів просування.
The artivcle describes the ultrasound equipment promotion methods which were acquired as a result of learning strategy firm «Radmir.» There is a conclusion was made about the dynamics of exports under the influence of the implementation of these methods of promotion.
The artivcle describes the ultrasound equipment promotion methods which were acquired as a result of learning strategy firm «Radmir.» There is a conclusion was made about the dynamics of exports under the influence of the implementation of these methods of promotion.
Опис
Ключові слова
ультразвукове обладнання, комплекс просування, галузевий дилер, збут, клієнтська база, товарний асортимент, ultrasound equipment set promotion, marketing, industry dealer, industrial enterprise
Бібліографічний опис
Чайкова О. І. Оцінювання методів просування медичного діагностичного обладнання / О. І. Чайкова, М. З. Усманова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 143-152.