Публікація:
Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorЛебедєва, Лілія Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2016-01-20T13:01:13Z
dc.date.available2016-01-20T13:01:13Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractМетою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.uk
dc.description.abstractThe aim of the article is to create an open conceptual model of marketing management in management system of industrial enterprise that has certain theoretical and practical significance.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства / Д. В. Райко, Л. Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2015. – № 1. – С. 107-123.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19352
dc.language.isouk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectмодель концептуальнаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпартнерствоuk
dc.subjectconceptual modelen
dc.subjectmarketing controlen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectpartneren
dc.subjectmarketing serviceen
dc.titleМодель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeModel of marketing management in management system of industrial enterpriseen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MMI_2015_1_Raiko_Model.pdf
Розмір:
622.18 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: