Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-08-26T09:58:43Z
dc.date.available2024-08-26T09:58:43Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПосилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит маркетингової діяльності – вивчає проведення маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка рекомендацій з запропонованими маркетинговими заходами щодо вдосконалення системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на українському ринку. Предметом планування та аудит маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення, планування, здійснення аналізу та розробку маркетингових заходів на підприємстві. Ця дисципліна охоплює важливі аспекти, як здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та маркетингового аудиту для розгляд різних сторін діяльності підприємства та його складових, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності діяльності підприємства в цілому і його підрозділів, оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 40 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80428
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80428
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectпланування маркетингової діяльності
dc.subjectаудит маркетингової діяльності
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectсамостійна робота
dc.titleМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Planuvannia_ta_audyt.pdf
Розмір:
1.14 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: