Публікація:
SMM-менеджмент

dc.contributor.authorЗахарченков, Олексій Сергійович
dc.contributor.authorМитрофанова, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned2024-10-16T15:11:45Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractВ умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних мереж дисципліна «SMM-менеджмент» є важливою складовою підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», забезпечуючи надання теоретико-практичних основ в сфері управління маркетинговими комунікаціями у роботі з соціальними медіа. Курс «SMM менеджмент» орієнтований на засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Мета курсу «SMM-менеджмент» полягає у формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Курс також спрямований на розвиток практичних навичок, пов'язаних зі створенням та просуванням рекламних кампаній в соціальних мережах. Очікуваними результатами вивчання курсу студентами є формування навичок аналізу ринку та конкурентів; використання інструментів для роботи з соціальними медіа; управління спільнотою та взаємодії з аудиторією; розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; розвиток навичок самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. Конспект лекцій охоплює широке коло питань курсу «SMM-менеджмент», серед яких процес визначення цілей та KPI для SMM стратегії, використання різних метрик для оцінки успішності та методів вимірювання результатів для покращення маркетингової стратегії, просування персонального бренду, співпраця з лідерами думок тощо. Конспект лекцій призначено для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. Він дозволяє студентам отримати професійні компетентності з управління та адміністрування; покликаний допомогти студентам у вивченні курсу, а викладачам – у проведенні лекційних занять.
dc.identifier.citationSMM-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій для студентів спец. 073 "Менеджмент" ден. та заочн. форм навчання / уклад.: О. С. Захарченков, А. С. Митрофанова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 110 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82423.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0005-3528-2874
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5427-8927
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82423
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectконспект лекцій
dc.subjectоснови соціальних медіа
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectстворення SMM-стратегії
dc.subjectаналіз ринку
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectзалучення лідерів думок
dc.subjectбренд
dc.subjectреклама в соціальних мережах
dc.titleSMM-менеджмент
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb8bc19b0-4a78-4e81-bbcc-a5428f9ab8ec
relation.isAuthorOfPublication39fdd82a-d44f-4b23-b891-74ec90b4475b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb8bc19b0-4a78-4e81-bbcc-a5428f9ab8ec

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Book_2024_Zakharchenkov_SMM_menedzhment.pdf
Розмір:
3.1 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: