Публікація: Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Анотація
В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.
Опис
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.