Публікація:
PR-діяльність у сфері промисловості

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто концепцію передумов виникнення і розвитку зв'язків з громадськістю у промисловості, як особливого виду діяльності. Виділено ряд істотних комунікаційних проблем, які виникли з укрупненням і зростанням промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність PR-діяльності на промислових підприємствах України. Сформульовано чотири основних напрямки PR-діяльності в промисловій сфері. Визначено статус створюваного PR-відділу на промисловому підприємстві.
Considered the concept of preconditions and development of public relations in the industry, as a special activity. Highlighted a number of significant communication problems that arose with the consolidation and growth of enterprises. The necessity of PR-activity in industry of Ukraine. Formulated four main areas of PR-activity in the industrial sector. The status of PR-department created in an industrial plant .

Опис

Ключові слова

паблік рілейшнз, комунікації, громадська думка, PR-підрозділ, статус PR-відділу, public relations, PR-activity, communication, public opinion, industry, PR- division, status of PR-department

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. PR-діяльність у сфері промисловості / С. В. Чернобровкіна, Г. М. Удянська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040). – С. 63-66.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в