Публікація: PR-діяльність у сфері промисловості
Дата
2013
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто концепцію передумов виникнення і розвитку зв'язків з громадськістю у
промисловості, як особливого виду діяльності. Виділено ряд істотних комунікаційних проблем,
які виникли з укрупненням і зростанням промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність PR-діяльності на промислових підприємствах України. Сформульовано чотири основних напрямки PR-діяльності в промисловій сфері. Визначено статус створюваного PR-відділу на промисловому підприємстві.
Considered the concept of preconditions and development of public relations in the industry, as a special activity. Highlighted a number of significant communication problems that arose with the consolidation and growth of enterprises. The necessity of PR-activity in industry of Ukraine. Formulated four main areas of PR-activity in the industrial sector. The status of PR-department created in an industrial plant .
Considered the concept of preconditions and development of public relations in the industry, as a special activity. Highlighted a number of significant communication problems that arose with the consolidation and growth of enterprises. The necessity of PR-activity in industry of Ukraine. Formulated four main areas of PR-activity in the industrial sector. The status of PR-department created in an industrial plant .
Опис
Ключові слова
паблік рілейшнз, комунікації, громадська думка, PR-підрозділ, статус PR-відділу, public relations, PR-activity, communication, public opinion, industry, PR- division, status of PR-department
Бібліографічний опис
Чернобровкіна С. В. PR-діяльність у сфері промисловості / С. В. Чернобровкіна, Г. М. Удянська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040). – С. 63-66.