Публікація:
Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Бабіч І. К. Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства [Електронний ресурс] / І. К. Бабіч, Д. Л. Орловський // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 134-135

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в