Публікація: Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
клієнто-орієнтований підхід, формування бренду, інформаційна система класу OMS, система управління замовленнями
Бібліографічний опис
Бабіч І. К. Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства [Електронний ресурс] / І. К. Бабіч, Д. Л. Орловський // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 134-135