Публікація:
Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

клієнто-орієнтований підхід, формування бренду, інформаційна система класу OMS, система управління замовленнями

Бібліографічний опис

Бабіч І. К. Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства [Електронний ресурс] / І. К. Бабіч, Д. Л. Орловський // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 134-135

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в