Публікація: Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Бабіч І. К. Інформаційна технологія обробки замовлень клієнтів як складова частина клієнто-орієнтованої стратегії підприємства [Електронний ресурс] / І. К. Бабіч, Д. Л. Орловський // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 134-135
