Публікація:
Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті запропонований методичний підхід до проведення ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії з метою формалізації цього процесу. Визначено порядок проведення ситуаційного аналізу, основні напрямки і питання, відповіді на які повинен отримати фахівець з реклами при проектуванні кампанії, методи аналізу отриманих результатів.
The article shows methodological approach to situational analysis with the aim to formalize this process. The order of the situational analysis, main directions and questions, to which advertising specialist must find answers when planning the advertising campaign, methods of analysis of research results has been defined.

Опис

Ключові слова

ситуація конкурентна, поведінка споживча, ринок рекламний, дослідження, advertising campaign, situational analysis, competitive situation, consumer behavior, advertising market, research results

Бібліографічний опис

Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 66 (1039). – С. 81-85.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в