Публікація:
Формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

міжнародна маркетингова стратегії, стратегія охоплення ринку, стратегія зростання, стратегія конкурентної поведінки, матриці та моделі

Бібліографічний опис

Голуб Р. С. Формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Р. С. Голуб, А. В. Івахненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 413-414.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в