Публікація: Формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізації
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
міжнародна маркетингова стратегії, стратегія охоплення ринку, стратегія зростання, стратегія конкурентної поведінки, матриці та моделі
Бібліографічний опис
Голуб Р. С. Формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Р. С. Голуб, А. В. Івахненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 413-414.