Публікація: Perception in international business context
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
international business, human world, social sciences, strategic planning, міжнародний бізнес, людський світ, соціальні науки, стратегічне планування
Бібліографічний опис
Звонко А. А. Perception in international business context / А. А. Звонко, М. О. Водяхіна, А. Б. Зубкова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 267-268.