Публікація:
Perception in international business context

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

international business, human world, social sciences, strategic planning, міжнародний бізнес, людський світ, соціальні науки, стратегічне планування

Бібліографічний опис

Звонко А. А. Perception in international business context / А. А. Звонко, М. О. Водяхіна, А. Б. Зубкова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 267-268.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в