Публікація: Підходи до оцінки ефективності реклами
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, маркетингові заходи, конкурентоспроможність промислового підприємства, наукові дослідження, рекламна кампанія, рекламні засоби, запланована ефективність доходів, рекламні послуги, рекламні заходи, реклама як складова збуту, економічний ефект реклами, оцінювання рекламної ефективності, функція комунікацій реклами, ефективність реклами, аналіз ефекту від реклами, виробничо-комерційна діяльність
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Підходи до оцінки ефективності реклами / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 611.