Публікація:
Управління обслуговуванням клієнтів на підприємстві

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

обслуговування клієнтів на підприємстві, надійність, прозорість, діджиталізація, система ешелонування сервісу, навчання та розвиток персоналу

Бібліографічний опис

Хабунь Р. Е. Управління обслуговуванням клієнтів на підприємстві [Електронний ресурс] / Р. Е. Хабунь, В. І. Ковшик // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 408-409.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в