Публікація: Управління обслуговуванням клієнтів на підприємстві
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
обслуговування клієнтів на підприємстві, надійність, прозорість, діджиталізація, система ешелонування сервісу, навчання та розвиток персоналу
Бібліографічний опис
Хабунь Р. Е. Управління обслуговуванням клієнтів на підприємстві [Електронний ресурс] / Р. Е. Хабунь, В. І. Ковшик // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 408-409.