Публікація:
Управлінські технології: адаптивний маркетинговий менеджмент

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Київський національний університет культури і мистецтв

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено, що важливим напрямком забезпечення ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства є маркетинговий менеджмент. В його арсеналі є безліч новітніх підходів, використання яких дозволяє, по перше, удосконалити загальну систему менеджменту на підприємстві; по-друге, створити і розвивати нові напрямки роботи з стейкхолдерами і в першу чергу з споживачами своєї продукції; по-третє, суттєво підвищити ефективність і результативність своєї виробничо-комерційної діяльності.

Опис

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Управлінські технології: адаптивний маркетинговий менеджмент / Н. П. Ткачова. С. А. Косенко // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27-28 березня, 2024 р. / М-во освіти і науки України ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. – Ч. 2. – С. 300-303.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в