Публікація:
Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств

dc.contributor.authorГоровий, Дмитро Анатолійовичuk
dc.date.accessioned2019-01-08T11:58:40Z
dc.date.available2019-01-08T11:58:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГоровий Д. А. Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств / Д. А. Горовий // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – Розд. 3.1. – С. 145-154.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39076
dc.language.isouk
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторговельна маркаuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectPR-кампаніяuk
dc.subjectренеймінгuk
dc.subjectребрендінгuk
dc.titleБренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємствuk
dc.typeBook chapteren
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2018_Horovyi_Brend_menedzhment.pdf
Розмір:
888.31 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: