Публікація:
Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства

dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2017-05-10T07:02:34Z
dc.date.available2017-05-10T07:02:34Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractУ статті розглядається визначення маркетингової товарної політики та основні напрямки її формування для промислового підприємства.uk
dc.description.abstractIn the article determination of marketing commodity policy and basic directions of its forming is examined for an industrial enterprise.en
dc.identifier.citationКучіна С. Е. Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства / С. Е. Кучіна // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 133-137.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29184
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectконкурентні позиціїuk
dc.subjectзабезпечення якостіuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk
dc.subjectінноваційна політикаuk
dc.titleОсновні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2010_62_Kuchina_Osnovni.pdf
Розмір:
162.78 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: