Публікація:
Продакт-плейсмент, як інструмент просування бренду на ринок

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

продакт-плейсмент, просування товарів і послуг, туристичний маркетинг, реклама бренду, вплив війни

Бібліографічний опис

Ведеріс Д. С. Продакт-плейсмент, як інструмент просування бренду на ринок [Електронний ресурс] / Д. С. Ведеріс, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 195-198.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в