Публікація:
Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем

dc.contributor.authorШапран, Євген Миколайовичuk
dc.contributor.authorШапран, Олена Євгенівнаuk
dc.contributor.authorСоснов, Ігор Ігоровичuk
dc.date.accessioned2018-09-17T08:40:57Z
dc.date.available2018-09-17T08:40:57Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractУ статті запропоновано системний підхід підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі реалізації методів ідентифікації, прогнозування, прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності з використанням теорії нейронних мереж і нечітких систем. Основним завданням в умовах неповної інформації є оцінка стану комплексу маркетингу економічних суб'єктів з метою виявлення проблем і перспективних напрямків ухвалення управлінських рішень. Проведено наукове обґрунтування матричного метода визначення інтегрованого показника оцінки ефективності маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractThe article suggests a systematic approach to increasing the effectiveness of marketing activities of international trade enterprises on the basis of the implementation of methods for identification, forecasting and making managerial decisions in conditions of uncertainty with the use of neural networks and fuzzy systems. The main task in incomplete information is to assess the state of the marketing complex of economic entities in order to identify problems and promising directions for the adoption of management decisions. The scientific substantiation of the matrix method for determining the integrated indicator of the effectiveness of marketing activities has been carried out.en
dc.identifier.citationШапран Є. М. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект ХХІ. – 2018. – № 2. – C. 43-48.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9236-0905
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0027-5488
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37560
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний університет харчових технологійuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectторгове підприємствоuk
dc.subjectнечітка системаuk
dc.subjectінтегрований показникuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjecttrading enterpriseen
dc.subjectfuzzy systemen
dc.subjectintegral indicatoren
dc.titleПідвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких системuk
dc.title.alternativeIncreasing the effectiveness of marketing activities of international trade enterprises on the basis of the theory of fuzzy systemsen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2018_Shapran_Pidvyshchennia_efektyvnosti.pdf
Розмір:
534.36 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: