Публікація:
Розробка методики оцінки роботи торгових представників дистрибуторських компаній

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Виявлено основні напрямки підвищення ефективності діяльності кондитерських дистрибуторських компаній. Розроблена методика оцінки та контролю роботи торгових представників дистрибуторських компаній, що адаптована до власних потреб компанії.
The basic directions of increase of activity the confectionery distribution companies are revealed. The technique of estimation and the control of work of sales representatives the distribution companies, adapted to own needs of firm are developed.

Опис

Ключові слова

критерії оцінки, дистрибуція, інтегральна оцінка, кондитерські вироби, мерчандайзинг, стандарт компанії

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В. Розробка методики оцінки роботи торгових представників дистрибуторських компаній / М. В. Літвиненко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 6. – С. 50-56.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в