Публікація: Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках
Дата
2011
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
Опис
Ключові слова
диверсифікація, діяльність зовнішньоекономічна, розвиток стратегічний, канал торговельний, мережа товаророзподільна
Бібліографічний опис
Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.