Публікація:
Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.

Опис

Ключові слова

диверсифікація, діяльність зовнішньоекономічна, розвиток стратегічний, канал торговельний, мережа товаророзподільна

Бібліографічний опис

Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в